VERTINNEGAVEN DU GIR NÅ

Rosa Sløyfe-produkter er like hyggelig å gi, som å få.

Glem blomster som visner etter fem dager, dyre viner eller bøker vertinnen allerede har. Skal du gi en vertinnegave denne måneden, er det Rosa Sløyfe-produkter som gjelder. Disse produktene har blitt superpopulære blant norske kvinner, da gaven setter fokus på en viktig sak og støtter de som er rammet av brystkreft.

Pink Bracelet

lindex-pink-brecelet

Den absolutte vertinnegaven denne måneden er Pink Bracelet. For i tillegg til at armbåndet spriter opp et ellers kjedelig høstantrekk, er den også med å fremme budkapet om at du støtter den viktige folkebevegelsen mot brystkreft.

Armbåndet er laget av skinn i en nude hudtone, med detaljer i metall. Det har også en justerbar lengde slik at den passer uansett størrelse på håndleddet til vertinnen.

Her kan du kjøpe armbåndet online

Designpin-2016-Camilla-Pihl

Rosa Sløyfe-pin i nytt design

I tillegg til lekker Pink Bracelet, er også årets Rosa Sløyfe en stor favoritt.

Årets rosa sløyfe er laget i skinn, med et delikat gullhjerte i sløyfen. Det er den kjente medieprofilen Camilla Pihl som har designet pinen.

– Jeg vil at årets Rosa sløyfe-pin skal symbolisere styrke, den indre krigeren i deg, og mot. Samtidig har jeg valgt å bruke et gullhjerte i sløyfen for å symbolisere kjærlighet, og støtte til de som er rammet, sier Pihl.

Og det beste ved alt? Ikke nok med at vertinnen kommer til å elske produktene, så doneres 10% av omsetningen til Kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon og brystkreftforskning.

Begge Rosa Sløyfe-produktene finner du i alle Lindex-butikker.

Egmonts journalister og redaksjonen har ingen rolle i produksjonen og publiseringen av dette innholdet.