TUSENVIS HAR MELDT SEG PÅ DENNE KONKURRANSEN

Frem til mandag kan du gjøre det også!

Optikerkjeden Specsavers har denne sommeren vært på jakt etter Norges kuleste brillepersonlighet. Har du forsatt ikke sendt inn ditt bilde, har du mulighet til å gjøre det frem til 15 august.


Vinneren av Årets Brillemodell 2016 får ikke bare smykket seg med den lukrative tittelen. I tillegg til heder og ære får vinneren en eksklusiv photoshoot med magasinet ELLE og en tur til Tanzania med Specsavers veldedighetsprosjekt Gi syn til Tanzania.

Send inn en fin selfie iført et par briller og bli med på årets kuleste brillekonkurranse!

Kjente ambassadører

Lavrans2

Konkurransen feirer i år 10-årsjubileum og noen av de mest kjente ambassadører har vært Eva Longoria, Helena Christiansen og Sara Michelle Gellar.

I år er det svømmetalentet Lavrans Solli som er frontfiguren for Årets Brillemodell. Den kjenne idrettsutøveren sitter også i juryen som avgjør hvem som stikker av med tittelen Årets Brillemodell 2016.

Her kan du se Topp 6 deltagere som har fått flest stemmer.

Minner for livet

Fjorårets vinner, Camilla Svanberg oppfordrer alle til å melde seg på.

– Det er ingenting å tenke på engang. Meld deg på, sier Camilla.

Er du nysgjerrig på hvordan den vakre jenta fra Horten ser på hele opplevelsen, kan du lese om det her.

årets-brillemodell

Camilla under fjorårets photoshoot med magasinet Costume.

Foto: (Specsavers)

– Jeg lover at du kommer til å ha det gøy med prosessen og er du så heldig at du vinner – herregud så gøy du kommer til å ha det!

Meld deg på Årets Brillemodell i dag!

Slik melder du deg på:

1. Last opp bilde av deg selv med briller (ikke solbriller) på Specsavers Norge sin side.

2. Del ditt bilde så vennene dine vet at du deltar, og kan stemme på deg!

Påmeldingen avsluttes 15 august 2016.

Etter at påmeldingen er over, vil 10 deltakere gå videre til semifinalen i august. Fem går videre på bakgrunn av stemmer på Facebook, og de øvrige fem blir plukket ut av juryen. Av disse 10 semifinalistene vil juryen velge fire deltakere som går videre til finalen.

Egmonts journalister og redaksjonen har ingen rolle i produksjonen og publiseringen av dette innholdet.